Recenzie (163)
Zátoka (2009)
Obdivuji odvahu vsech akteru a japonce nenavidim zase o neco vic, respektive ty kteri se podileji na podobnych svinstvech. A ted bych si dal pro zmenu nejaky novy dil SAW, tentokrat s japonskymi rybari a vladnimi zmocnenci, kteri jim kryjou zada..
Štyri levy (2010)
I kdyz byly nektere sceny opravdu vtipne clovek se nemuze zbavit dojmu, ze toto tema neni prilis vhodne pro komedialni zpracovani a vysledny dojem je tim padem trochu rozpacity..
Karate Kid (2010)
Prijde mi nesmyslny delat film jehoz cely dej se da shrnout jednou vetou, ve stopazi 140 minut. Zaujal me zejmena Jackie Chan v roli charismatickeho mistra, Jaden Smith neni spatnej, ale tak nejak sem tam spis cejtil tlacenku od fotrika nez co jinyho. Z nostalgie jsem to vydrzel, ale uz to zcela urcite nechci videt znovu..
Ring voľný (2004)
Takhle protivnou Meg Ryanovou clovek jen tak nevidi- fakt jsem se tesil na konec..Film pokulhava zejmena ve scenari, samotny klise nikoho neurazi, ale ono je to tak hloupy:-(
Fešák Johnny (1989)
Vubec ne spatnej film s hvezdnym obsazenim a hlavne s Mickey Rourkem v dobe kdy byl jeste "handsome":)
Funny Girl (1968)
I kdyz mi Barbra Streisand prilis "funny" neprisla film nenudil, naopak celkem pobavil.
Lotrando a Zubejda (1996)
Klasicka Sverakovska pohadka ve ktere je autor znat v kazdem dialogu nebo songu. Jedna z lepsich pohadek co jsem za posledni dobu videl.
Veselý prachy (2006)
Velmi spatny pokus o komedii- je to neco mezi podprumernou komedii a spatnym sitcomem s prestarlym a vycpelym Chevy Chasem v hlavni roli..
Neporaziteľný: Vykúpenie (2010)
Prekvapive remeslne velmi dobre zvladnutej kousek. Pribeh je sice klasicky klisoidni, ale souboje si divak uzije.
Plán B (2001)
Prilis afektovana Diane Keaton, ve filmu ve kterem se vam spise zprotivi nez zalibi.