Obľúbené filmy (10)
Útek do divočiny (2007)
Najdokonalejší, najkrajší, najlepší film, aký som kedy videl. Film, ktorý ma zasiahol najviac. Film, ktorý mi v živote mimoriadne veľa pomohol. Film o najúžasnejšom človeku, o akom som kedy počul.
Donnie Darko (2001)
Requiem za sen (2000)
Klub bitkárov (1999)
Serge Gainsbourg (2010)
Kdysi byli bojovníky (1994)
Mohol by som napísať, že tento film má úžasných hercov, skvelú hudbu, réžiu, scenár, kameru... Ale napíšem len, že po skončení filmu som mal zimomriavky a klepalo ma ešte dobrých desať minút. Toto bol tak silný filmový zážitok, aký som už dávno nezažil. Rozhodne sa dostáva do mojej TOPky.
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Prežijú len milenci (2013)
Dámy, páni, takto vyzerá dokonalosť! Každý záber, každý výraz tváre, každý dialóg, každý tón. Každá maličkosť je naprosto perfektná a strhujúca. Najlepšie stvárnenie upírov, aké som kedy videl. Dokonalé herecké duo s až magickou charizmou. Uchvacujúci soundtrack. Toto bol naprostý umelecký orgazmus po všetkých stránkach. Nie je to strhujúce, nevezme vám dych. Nie. Tento film vami presiakne, všetky vaše zmysly vybičuje na maximum, pohltí svojou surealitou. Neskutočne intenzívny filmový, hudobný a obrazový orgazmus.