Recenzie (3 338)
Ve spánku (2010)
Solidní horor kdy jedna ženština srazí mladíka, z kterého se vyklubá zabiják a začíná hon kočky z myší. Další horor po Francuzsku, s celkem přesvědčívými hereckými výkony.
Tiché místo na venkově (1968)
Totální magor malíř, si jede léčit nervy na venkov, jenže je ještě víc posedlý dávným příběhem co se tam odehrál. Tyhle starý horory už mě moc neberou a navíc jsou strašně dlouhý a unavný.
Mambo (2000)
Tohle jde naprosto mimo mě, neboť jsem si to stáhnul v dobré víře , že se jedná o horor.
Anatómia 2 (2003)
Německý horor to je asi ta největší slabost celýho filmu, neboť to prostředí je takové moc ostré, prostě to našinci nesedí. Jinak děj je povedený a hodně bizardní. Skupina doktorů experimentuje na sobě až se jim to vymkne jak jinak taky že. Ted tu je spíš dilema kam až jsou lidi ochotni pro vědu dojít.
Kliatba z temnôt (2012)
Další vymítačský horor, tentokrát hraje prim, malá skřínka, co v ní sídlí bubák a zasedne si na jednu malou holčinu. Velice slušná atmosféra, i efekty. Sice to nenabízí nic moc nového, co by člověk už xkrát neviděl. Přesto snímek zaujme a možná se k němu i časem vrátíte.
Znamení smrti (2008)
Gotický horor? To jako proč? Co na tom má být gotického? Další vyvraždovačka, tentokrát jedou dva páry (po čase to není lichý počet) kamsi kempovat. Nechápu tu posedlost amíku trajdat někam do pustiny, kde to neznají. Co následuje je celkem jasný, i když tady je to trochu jiný. Neboť první obět není turista, ale domorodec a je do toho zapletena celá vesnice (u nic město). Solidní atmosféra, spousta buranů a gore scén. Lepší průměr.
2010: Moby Dick (2010)
Béčko jak vyšitý, ale mě se to docela líbí. Asi jsem měl zrovna na podobný kousek náladu. Velryba pěkně řádí a ani nevypadá až tak kýčovitě. herci taky docela ujdou. Po ránu dobrý na rozjezd.
Zlo (2012)
Další amaterský pokus našich sousedů o horor, velká škoda, té kamery, která se neustále třese. Když přetrpíte první polovinu, tak se to slušně rozjede a atmosféra rázem pěkně hustne. Musí se ocenit hlavně snaha, když už nic jinýho.
Strašidelný autobus (2005)
Celkem koukatelný, ale přece jenom dětský horor. Zaujme hlavně děti, pro dospělé to zkrátka není. Na to ,že děti chodí do 8.třídy jsou dost malý, tipoval bych je přesně na ten věk jaký je v obsahu. Děti to nejspíš ocení.
Nič nekrváca večne (2003)
Tohle se taky zrovna moc nepovedlo, dělat v dnešní době černobílý němý film či spíše z toho jakousi parodii, je sázka spíš do loterie, jenže myšlenka dejme tomu zajímavá, ale to je asi tak vše co na tom zaujme, já to přejel hodně rychle , jinak bych to vypnul. Na takovéhle experimenty už nemám moc náladu.