Recenzie (539)
Slušní chlapci (2019)
Ten Mekkoňahy je prostě strašnej. Pro mě zkazil celý film.
Posledná aristokratka (2019)
Z velmi vtipné předlohy si to vzalo jen námět. Vtipné scénky byly vypuštěny. Jen doufám, že je nenapadne natočit pokračování.
Zámek a klíč (2020) (seriál)
Suma sumárum je to blbost s nesympatickými postavami, které jednají naprosto hloupě.
Rodina Addamsovcov (2019)
Bad, bad, bad.
Údolie bábik (1967)
Celkem hrůza.
TY - Hodný, zlý a Hendy (2019) (epizóda)
Prvoplánový zvrat na konci. Přesně jsem to čekal.
The Morning Show (2019) (seriál)
Skvělá Witherspoon, skvělá Aniston, skvělý Crudup ... Skvělá show.
Malý princ (2015)
Zhruba od poloviny mě to přestalo bavit. Škoda.
Doktori (2018) (seriál)
Neuvěřitelně nesympatické obsazení.
Stranger Things - Season 3 (2019) (séria)
V popisu chybí komedie. Třetí serie trapná, nudná, nelogická, křečovitá a hlavně úplně zbytečná.