Obľúbené filmy (10)
Tajomná rieka (2003)
Musíme si pohovoriť o Kevinovi (2011)
Strhující, víc nemám co dodat za mě 5
Kokuhaku (2010)
Waw to byla prostě pecka. Děj výborně propracovaný, postupné odhalování chování a psychiky postav, různé zvraty a konec úplně úžasný. Tak dlouho už mě žádný Film nezaujal. Velmi originální pojetí. Určitě 5 zasloužených.