Recenzie (39)
Konspirační teorie s Jesse Venturou (2009) (seriál)
velmi vazne pochybujem o doveryhodnosti tohoto programu. Ked si zozenu akoze dvoch uznavanych vedcov, ktori su zapojeni do velkeho vojenskeho projektu a pritom ani jeden nema 25 rokov a vyzeraju akokeby ich nasli postavat pred barom s pivom v ruke, tak zacnem pochybovat. Keby sa aspon snazili, aby to vyzeralo, ze to nie je cele nafingovane...
Kasíno (1995)
ak ma film skoro 3 hodiny a nemam tendenciu sa kazdych 10 minut pozerat na hodiny, to pre mna znamena, ze ide o snimku, ktorej musim udelit vysoke hodnotenie. A ked sa k tomu prida skvele herecke obsadenie tak 5 hviezdiciek je malo.
Tvárou v tvár (1997)
jeden HLUPY film
Horúce pozdravy z Paríža (2010)
túto kravinu by nezachránil ani Clint Eastwood v najlepších hereckých rokoch. Odpad na entú
Predátori (2010)
Dávam 2 hviezdičky a vlastne ani neviem za čo. Tolko hlúposti pokope...
Ajťáci (2006) (seriál)
Nudné a miestami trápne. A dabing absolútne katastrofálny. 3 diely a dalej už nemožem
Hrdina (2002)
Nemám rád, ked sa bojivníci bijú a lietajú pri tom. Je to úplne odveci a tým pádom tento film nemožem dobre ohodnotit
Jánošík - Pravdivá história (2009)
.
Krstný otec II (1974)
Ja som sa proste nudil. Nemam k tomu viac co dodat
Krstný otec (1972)
Film je zdlhavy a malocim zaujimavy. Nemozem si pomoct, ale nikdy som nemusel Al Pacina, ani mladeho ani stareho ani ziadneho. Priemer