Posledné recenzie (39)
Krycie meno Donnie Brasco (1997)
zdlhave a nudne. A vlastne ani Al Pacina som nikdy nemusel...
Drive (2011)
asi jediny film, ktory som si pozrel znova kvoli HUDBE!!!
Útok na Biely dom (2013)
na moj vkus malo patriotizmu ...LOL