Posledné recenzie (238)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Ztráta času, před koncem jsem to vypnul, prostě hrozný
Nie je čas zomrieť (2021)
Dva filmy v jedné stopáži 2 hodin a 40 minut, no pecka! Ale ptám se, kde je ten Flemingův Bond? Kde je Bondgirl? Co ta černoška 007? Proč dochází k diskriminaci asijských herců? Pochopím tu melancholickou linku "Odcházení Daniela Craiga", ale co ten zbytek? Ultra slabý Malek, co to jako mělo být? Toto je záporák? Jako zklamání, ale to zase velké. Pustím si Dr. No, abych si zlepšil náladu.
Babovřesky 3 (2015)
Ne, tak tohle teda fakt ne, to uz nema ani uroven na odpad, navrhuji pridat nove hodnoceni HNUJ.