Obľúbené seriály (10)
Futurama (1999)
co k Futurame dodat? Ano ma slabsi dily ale jako celek proste skvela a BENDER B. Rodriguez je muj BUH :-) zadna postava neni vylozete nesympaticka z posledni (6 serie) se mi zatim nejvice libil dil s EyePhonama ale vybrat nejlepsi dil asi nejde ale urcite by se dalo vybrat top10 nej dilu :-) PS mam doma plysoveho Bendera dr John. Fucking Zoidberga
Profesionáli (1977)
Když už bych měl mít někoho jako idol a vzor tak to určitě bude Bodie a Doyle! * * * Kniha "Kde končí džungle" obsahuje díly - S1E03 - Old Dog with New Tricks, S1E11 - Long Shot, , S1E06 - Where the Jungle Ends, S1E04 - Killer with a Long Arm * * *
Firefly (2002)
Znovu u Spejbla a Hurvínka (1974)
Četnícke humoresky (2001)
Krok za krokom (1991)
Vzdycky jsem si pral mit v rodine Kouďáka
Mestečko Heuréka (2006)
I když je Jack Carter trouba tak s ním soucítím když tam začnou ostatní valit svoje vědecké termíny.
Father Ted (1995)
Kdyz sem si cetl ze to bude o fararich tak sem si rikal jestli to bude pro me to prave orechove a prvni dil me presvedcil ANO je!!!!! a proto Feck off, girls, drinks.
Oškliví Američané (2010)
Po prvních dílech slabší, ale časem se to rozjelo a zhlédnuté téměř jedním dechem. Druhá série viditelně slabší, ale pořád dobrá. Doufám, že bude i třetí.