Posledné recenzie (71)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
7/10
Interstellar (2014)
6/5, tečka
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Proč to celé není o 20min kratší, proč? Takhle "jenom" 4/5!
7/10
6/5, tečka
Proč to celé není o 20min kratší, proč? Takhle "jenom" 4/5!