Recenzie (15)
Milion mil daleko (2023)
Milé. Kýčovité. Na jedno shlédnutí. O době, která je nenávratně pryč. O snu, který měl to štěstí, že mohl dojít naplnění. Hezká hudba, kamera atd. Jednohubka. Sníte, potěší vás a … to je vše. Ale stačí to.
Barbie (2023)
Po cca patnacti minutach to vypnete a pustte si Mestecko Pleasantville. Dostanete slusnou davku jiste popkulturni veselosti a nasledne porci kvalitni filmariny. Pokud to neudelate, … vase chyba. Ps. Uz chapu, proc v tom HolymVudu scenaristi stavkuji. Dokazi-li uz jen vyplodit Barbie (od te cca 15 minuty dal) apod., opravnene se boji o svuj flek. AI je prevalcuje.
Blondýnka (2022)
Tak moc velka snaha o umeni, az je to docela trapne. Polovinu casu se nudite, ctvrtinu divite, osminu nechapete a ten zbytek … par dobrych scen, to nezachrani. Jedna hvezda za tech par scen a ta druha zato, ze to bylo lepsi nez zamilovany Thor.
Thor: Láska a hrom (2022)
Vše, co jsme měli rádi je pryč. Vtip, radost, nadsázka. Malebnost, poutavost, vizuálnost. Nahradila je nuda, šeď, trapnost. A navíc k tomu ubohost, marnost a kýčovitost. Co trailer sliboval, to 100% nenaplnil. Celý průběh filmu přemýšlení, jestli jste si náhodou nespletli kinosál a díváte se skutečně na ten stejný Marvel, který stvořil desetiletý fenomén. … Ne, není. Jako fanoušek jsem po prvních recenzích šel s obavami. Přetrpěl dvě hodiny a odcházel otřesen, zhnusen, zklamám. Stašně zklamán. Když to shrnu do 3 bodů: 1. Otřesné. 2. Hrozně otřesné. 3. Uboze hrozně otřesné.
Moonfall (2022)
Čekal jsem ptákovinu, blbost a oddechovou vymývárnu. Dostal jsem však ultra mega KOKOTINU!!! Málokdy lituji stráveného času, toto je však zrovna jeden z případů.
Černý krab (2022)
Bruslení? Snad. Raději se podívejte na světový pohár. A všechno ostatní? .... jste viděli už x krát.
Batman (2022)
Může mi někdo vysvětlit, jak jste se dostali na 82%? Průměrná věc. Strnulé, nepohlcující, dějově plytké, zdlouhavé a nudné, hodně nudné. Přitroublé dialogy. Postavám jejich role nevěříte. Pár hezkých záběrů, nic víc. Do kina bych na to jít nechtěl. Měl bych pocit vyhozených peněz. PS. A kdyby to někdo náhodou viděl s českým dabingem, tak za ten si uberte i tu poslední hvězdu.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Škoda, že se původní trilogie končí až třetím dílem a tato tímto. Mělo to být obráceně.
Amazing Spider-Man (2012)
Po třech předcházejících hrůzách … konečně zábava, oddych, pohoda. Sympaťák Spidy a místo hrozné MJ v podání (už ani nevím, jak se jmenovala) rozhodně sympatičtější GS.
Spider-Man 3 (2007)
Jediné co z filmu stojí zato je černá verze obleku. Vše ostatní … propadák. Nudné. Ploché. Zbytečné.