Recenzie (1 272)
See (2019) (seriál)
Obě dvě série jsou parádní, jak provedením, výpravou, herci, tak syrovýma rubačkama s pěknou choreografií. Momoa tu válí. Třetí série trochu slabší, tak za 3 hvězdy.
Nadácia (2021) (seriál)
Viděl jsem asi jen 3 díly a vyhodnotil to jako ztrátu času, fakt nuda. A to jsem na Nadaci vyrostl.
Babysitting (2014)
Opravdu vtipná komedie, některé gagy fakt výborné. Líbí se mi, že má Lacheau ve svých filmech většinou alespoň jednu jakoby akční scénu a docela to funguje :-)
Zrodená pre odplatu (2021)
Slušné 3 hvězdy. Zábavný akčňák s docela dobrýma postavama, libil se mi vztah mezi Maggie a Keatonem.
Eternals (2021)
No, viděl jsem to nadvakrát a stejně jsem pokaždé málem usnul. Tohle se tedy moc nepovedlo, nudné, akce absolutně nezajímavá, děsně dlooouhé. Tudy už prosím ne.
Cobra Kai (2018) (seriál)
Viděna první série a jako jo, bylo to dobré a zaujalo mě to. Dlouho jsem se tomu vyhýbal, ale nakonec jsem seriál zkusil a spokojenost. Nostalgie funguje, je to dobře vystavěno, nové postavy také fajn, jen ke konci ta změna Miguela mi moc nesedla, možná kdyby to bylo pozvolnější...
Moře klidu (2021) (seriál)
Docela slušné a atmosférické scifi odehrávající se hlavně na měsíční základně. Některé scény pěkné a napínavé, ale trošku přehnaná stopáž.
Boba Fett: Zákon podsvetia (2021) (seriál)
Slabé 3 hvězdy a to tu třetí dávám jen díky pátému a šestému dílu s Mandem. Boba Fett je absolutně necharizmatický, neschopný a vlastně jako hlavní postava až trapný, bez Fennec by nezvládl nic, spolubojovníky nabírá stylem: Děláme bordel, protože nemáme práci. Ok, tak pracujete pro mě, doufám že umíte bojovat a že mi budete věrní... Celou dobu řeší jen jeden podnik a chce v podstatě výpalné, ale na konci mluví o tom, že v tom město nenechá. Děj by se dal zkrátit do jednoho dílu a i tak by byl hrozně prostinký. Akční scény, snad kromě vlaku, nestojí za řeč, větší televizní nudu jsem neviděl a nejhorší je, že ty nejvíc odfláklé díly má na svědomí Rodriguez, jeho akce je až směšná. Mando a Grogu fajn, jejich díly jsou nejlepší a to je průser, protože tenhle seriál je prioritně o Fettovi... Jinak triky, atmosféra a produkce jsou slušné, ale to nestačí.
Reacher (2022) (seriál)
Solidní akční krimi seriál se zajímavou postavou. Škoda že první 3 díly jsou i nejlepší, pak to jde trochu dolů, ale pořád fajn. Občasné bitky parádní. Líbí se mi jak to zdůrazňuje tu velikost hlavní postavy :-) Konec trochu přehnanej, ale jinak spokojenost.
Krotitelia duchov: Dedičstvo (2021)
Slabší 4 hvězdy. Nové postavy mě docela bavily, především malá Spenglerová, prostředí je také fajn. Trochu mě zklamalo, že příběh v podstatě variuje jedničku, taky mohli vymyslet jinou zápletku. Dovětky se starými pardály se také mohly vynechat nebo udělat trochu jinak. Ale převládá spokojenost.