Recenzie (109)
Všichni dobří rodáci (1968)
Na mě asi až příliš umělecké.. Někdy jsem se trochu ztrácela v ději :-/
Kult hákového kríža (1998)
Já jsem trochu zklamaná. Příběh mě příliš nezaujal - nepůsobil nijak zvlášť uvěřitelně, natož poučně.. A Edward Norton, kterého jinak zbožňuji v Klubu rváčů, mi v této roli příliš nesedl..
Kancl (2005) (seriál)
Začátek (na motivy britské verze) byl skvělý a v některých momentech možná i lepší než originál. Je ale jasné, že tato počáteční úroveň je nesnadno udržitelná, proto se z Kanclu brzy vyklubal sitcom, který je ale aspoň v něčem jiný než ostatní. Koukám na to ze dvou důvodů - baví mě to tak nějak středně, ale hlavně čekám, kdy Pam konečně změní účes :)
Klub bitkárov (1999)
Okamžitě po shlédnutí jsem se zaradovala: "Konečně mám nejoblíbenější film" .. A trvá to už pěkných pár let :)
Ve znamení raka (2010) (seriál)
Seriál má určitě dobrý námět a zprvu se i příběh odvíjel celkem zajímavě... Ale teď sleduji třetí sérii a mám pocit, že na tom seriálu je všechno špatně! Pravděpodobně scénáristům došel dech, protože na to už se opravdu nedá dívat. Vůbec nechápu, co kdo a proč dělá. Tři hvězdičky jen díky prvním dvěma sériím..
Den D (2008) (relácia)
Nenásilně edukativní.. :)
Odbor městské zeleně (2009) (seriál)
Vyzdvihuji především originální postavy, které si všechny do jedné nelze neoblíbit!
21 Jump Street (2012)
Ne. Ne. Tohle prostě není vtipné.
Město žen (2009) (seriál)
Všechny - ano, všechny - postavy jsou skvělé.. :)
Trainspotting (1996)
Chápu, proč je film kultovní (hudba, herci, drogy), ale mně přišel takový jaksi neúplný - možná by mohl trvat o půl hodiny déle..