Recenzie (3 546)
Dark - Pravdy (2017) (epizóda)
Už mi skoro docházejí slova, pomocí nichž bych vyjádřil ohromení z tohoto seriálu. Propojenost dostává další nepochopitelný rozměr.
Dark - Dvojí životy (2017) (epizóda)
Trochu vyplňující epizoda, která ale rozhodně neztrácí na kvalitě, jen šetří útoky na racionální chápaní, před kterými se neuchráním v dílech dalších.
Dark - Minulost a současnost (2017) (epizóda)
Dle mého o ždibec slabší část, její konec avšak boří opět jakékoli možné lidské chápání a hned se vrhám na dění následující.
Dark - Lži (2017) (epizóda)
Upozorňovali mě na množství mindfucků, ale že se vše tak střídmě rozjede hned v druhém díle? Bravo!
Euforie - Pilot (2019) (epizóda)
REWATCHED: Viděno napoprvé hned v srpnu 2019, kdy mě seriál z jakéhosi teď nepochopitelného důvodu vůbec nechytnul a hned jsem se od něj odvrátil. A byla to velká chyba. Cítim tady v jistých polohách podobu s mou oblíbenou Elitou a jelikož těhle nekompromisních středoškolských věcí není zrovna nepřeberně mnoho, rozhodně jedu dál.
Dark - Tajemství (2017) (epizóda)
Kdyby takhle hutné a atmosféricky silné byly veškeré piloty, koupal bych se v seriálech mnohem častěji. Začínám Němčourům jejich tvorbu hltat čím dál radši. Paráda, jedeme dál!
Stranger Things - Kapitola osmá: Bitva u Starcourtu (2019) (epizóda)
“Never ending stooooryyyy..!”
Simpsonovci - Midnight Towboy (2007) (epizóda)
Vtipný díl, kterému ale chybí trochu toho šmrncu, jež by jej vyhnal do klasického maxima.
Simpsonovci - All Singing, All Dancing (1998) (epizóda)
Musím se ztotožnit s obecným hodnocením, ačkoli vůči muzikálům už nechovám takový odpor jako ještě před pár lety. Víc než samotný zpěv mi v něm vadily hlasy původních dabérů. Simpsonovi jen a jedině v češtině!
Simpsonovci - The PTA Disbands (1995) (epizóda)
Období nejlepších dílů žlutého fenoménu!