Recenzie (1 365)
Prokletí domu slunečnic 2 (2009)
Mám pocit, že ma niekto podviedol. Slnečnice nikde, ani len vo vázičke v kuchyni, hororová atmosféra nikde, len nejaký strašiak (ten jediný za niečo stál) a samá kukurica. Čo má byť strašidelné na poli s kukuricou, to neviem, ale preventívne som si k filmu radšej popcorn nebral. Film je spichnutý v Bulharsku za 18 dní a tak to aj vyzerá.
Deň bláznov (2008)
Nemám moc rád aprílové žarty. Sú totiž nudné a strašne predvídateľné.
Plytký hrob (1994)
Nehovorím, že komédia je to zlá, len sa mi vidí značne nadhodnotená. Neviem, či kvôli režisérovmu menu, alebo čomu, ale ja mám ešte v čestvej pamäti od pána režiséra klišoidného "Milionára z chatrče" a to sa na mojom hodnotení asi odráža.
Skafander a motýľ (2007)
Zase jedna megamasakrálna pecka, ktorá na mňa zaútočila bez vyzvania a v domnení, že si idem pozrieť oddychovú drámičku som sa musel vysporiadať so životným údelom Jean-Dominiqua Baubyho, ktorý aj napriek tomu, čo mu všetko naložil život na plecia, sa so svojim osudom dokázal vysporiadať a dokázal niečo, čo nedokáže ani väčšina zdravých ľudí - napísať knihu a to aj napriek tomu, že dokázal len žmurkať jedným okom. Zase sa mi potvrdzuje stará pravda o tom, že najbrutálnejšie príbehy sa nerodia v hlavách scenáristov, ale priamo v kolobehu života.
Žoldnierska zrada (1978)
Oldschoolová vojnová akcia ako sa patrí prebiehajúca v slede zháňanie starej party, výcvik a nasadenie. Žoldáci sú trošku postarší a je medzi nimi dosť vyslúžilcov, to ale neznamená, že v Afrike nedokážu pri oslobodzovaní vodcu opozície Limbaniho trošku prikúriť. Starouši to všetko zvládajú bravúrne a dokonca aj s troškou humoru, škoda len niektorých nie moc podarených bojových scén, mohlo to byť za viac.
Dokonalý úkryt (2008)
Billy Zane v nemeckom thrilleri, ktorý zo začiatku pôsobil sľubne, ovšem s pribúdajúcimi minútami a kopením sa jednej scenáristickej hovadiny na druhú, už pôsobiaci skôr úsmevne. Napríklad už dlho som nevidel dementnejšiu zásahovú jednotku a škuľavejších sniperov ako tu. Dvojica únoscov bola strašne nepresvedčivá a pri takomto správaní aké som videl, by museli ísť k zemi do piatich minút. Je to môj druhý film s Billym za tento týždeň po Vládcovi kúziel a možno už je to na mne poznať. Ak Mr. Zane bude brať aj naďalej úlohy v takýchto nízkorozpočtových zhovadilostiach, tak sa sám pochová.
Obete vojny (1989)
Vietnamská drámička "full flavour", ktorá strieľa do vlastných radov a ukazuje, že svinstvá sa vo vojne dejú aj na civiloch, morálka a ľudskosť sa v bojovom nasadení nenosí a je len na kompetentných, či si pred tým budú zakrývať oči, alebo konať. Film bol štartovacím mostíkom pre niekoľkých mladých amerických hercov, napríklad John Leguizamo, a John C. Reilly si tu strihol vôbec prvú svoju filmovú rolu. M.J Fox si toho dobráckeho bojovníka za spravodlivosť dal tiež celkom presvedčivo a všetkých ich ukážkovo terorizoval vtedy len 30 ročný Penn.
Keby bolo keby (2009) (seriál)
Tento seriál sa snaží tváriť ako že je niečo viac a nadpriemer (čo vzhľadom na slovenskú seriálovú tvorbu neni nič ťažké), avšak stále je z neho bohužiaľ cítiť lacný scenáristický rukopis Andyho Krausa.
Zack a Miri točia porno (2008)
Zack a Miri nenatočili žiadne porno, ale len obyčajnú priemernú romantiku s nie moc pohľadným obsadením. Ostatne vidieť kopulujúceho Setha Rogena tiež neni bohvieaký zážitok. Kevin Smith to proste zase raz celé zobral po svojom a v momente, keď sa dobre rozbehnutá a nahláškovaná paródia zmenila na slizkú romantiku (presne vieme v ktorom momente) sa vo mne niečo zlomilo a skoro som film vypol. Tak veľmi by som chcel napísať niečo iné, ovšem nedá sa. V mojom prípade na 100% platí, že veľké očakávania prinášajú veľké sklamania.
Poslední upír (2007)
Posledný upír je nezaujímavá vampýrska blbina, z ktorej by som polovicu prespal, aj keby ma sám hlavný hrdina Miklós cucal do krku. Dávam jednu, lebo v konečnom dôsledku bol film zaujímavejší, ako sledovanie teleshoppingu.