Recenzie (37)
Proposition (2005)
je to pěkně natočený, hudba taky gut, ale je hrozně utahaný a zas tak tolik se tam toho neděje, repríza se konat nebude
Muž z Acapulca (1973)
i po letech jsem se pobavil jako nikdy. Boží Belmondo a Karpof. určitě si to zas někdy sčíhni
Columbo - Jej príležitosť (1971) (epizóda)
Výbornej díl.
Fontána (2006)
Dokonalost!
Drive (2011)
Tento film je spíše umělecké dílo, taková malá dokonalost, perfektně sladěná hudba, táhlá dlouhá kamera, tajemný hlavní hrdina a hooodně svůdná Carey Mulligan v lehkém mafiánském thrilleru. Za mě určirtě do plnejch :-))))
Vymedzený čas (2011)
Rozhodně to špatný film není, spíš v poslední době jeden z nadprůměrných, ale ......... Ta myšlenka je naprosto geniální a z tohoto filmu mohla udělat 100% hodnocení, jen kdyby ten příběh nebyl tak trapnej. Zahozená šance, jak udělat film roku, škoda.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
První polovina filmu je na 100%, dlouho jsem se tak nezasmál jako u scény s motorovou pilou, ale od půlky to ztrácí tempo a je to trošku nuda. Ale i tak výbornách 60%
Život (2009) (seriál)
Dokonalé!
Neľútostný súboj (1995)
Výborný krimi thriller na který se i po letech kouká velice dobře. Jediné co schází do pěti hvězd je pár scén hóódně přitažených za vlasy, z nichž nejvíc mi nasrala ta přestřelka před bankou, kdy Kilmer s Nirem pálí ve stoje uprostřed silnice na obě strany jak kowbojové proti přesile policajtů schovaných za auty a nakonec jim i pláchnou (ups, teď jsem to prozradil :-) ). Délka filmu se dala vydržet, celou dobu jsem se rozhodně nenudil.
Ja, zloduch (2010)
Jednoznačně nejlepší animák co jsem v poslední době viděl.