Recenzie (26)
Kľúč svätého Petra (2023) (TV film)
Krásná nová pohádka. Výborné herecké výkony, hlavně mě zaujali záporňáci Remundová a Novotný, ale i zamilovaný vodník Příkazký. Zajímavou roli má i hravý královský pejsek. Pěkné efekty - klíč, zlatá rybka.
Tri oriešky pre Popolušku (2021)
Jeden bod za krásnou přírodu. Vadí mi "korektnost" zavedená do pohádky, schází mi pohádková hudba s písní. Kdyby nebylo naší verze, hodnotila bych slabým průměrem. Když humor v klasické pohádce, tak vkusný, ne vulgární.
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Úžasný film. Výborní herci. Velmi kvalitní režie. Stupňující se napětí. Velmi zajímavé rozluštění, hodné vědce. Nejvíce mě bavilo překvapení na obličeji Alexeje Pyška.
Pod hladinou - Preteky s časom (2023) (epizóda)
Velké drama, šťastný konec, výborní herci, skvělá kamera.
Policie Modrava - Sestrička (2017) (epizóda)
Ráda se i po letech na Modravu znovu podívám. Nádherná příroda, podmanivá znělka, příjemná vesnická atmosféra. Líbily se mi i vložené minipříběhy se ztracenou ovečkou, s fingovanou odtahovou službou a s přítele chtivou recepční. Jen nevím, jestli by dnes scénku rozebírající zážitek z kavárny, bylo v rámci hyperkorektnosti a vlivu LGBT možné natočit. Ale mně se Dagmar Čárová s paní Medveckou a Bouškovou moc líbí a to nejen v této scénce. Jsou takovým milým odlehčením často velmi smutných příběhů.
Hodina splněných přání (1983) (TV film)
Krásná pohádka
Polnočná spoveď - Kapitola šestá (2023) (epizóda)
Tajemné, napínavé, výborně zahrané.
Případy mimořádné Marty - Východní vítr (2022) (epizóda)
Moc jsem se bavila!
Pupendo (2003)
Viděla jsem po několikáté, včera jsem chtěla už jít spát, ale nemohla jsem tv vypnout. Úžasný film, úžasné výkony všech herců, úžasná kamera, úžasné kulisy a vytvořená atmosféra, vtip, beznaděj a naděje, ustrašenost a odvaha....
Ulica (2005) (seriál)
Zajímalo by mne, jestli má nějaký hlubší smysl použití soundtracku z Twin Peaks ve velikonočním díle (4461) Ulice. Doufám, že se nemýlím.