Recenzie (65)
Americká krása (1999)
Hodně jsem se nasmál, ale taky mi ztuhl úsměv, když jsem se v tom filmu párkrát viděl. Rozhodně silnej zážitek.
Dva roky prázdnin (1974) (seriál)
Taky souhlas s Gimli. Úvodní skladba je snad to jediný, co si ze seriálu pamatuju. Už je to fakt hodně dávno.
Kořeny (1977) (seriál)
Parádní seriál, kterej dávali vždycky v úterý v podvečer. Škoda, dal bych si reprízu. Vzpomínám si, že jsme to prožívali celá rodina. Jo jo, kunta-kinte :)
Tí druhí (2001)
Temné, zahalené mlhou a odehrávající se v starém anglickém sídle. Horor bez krve, postaven pouze na hře světla, stínu a dokonalé Nicol Kidman. Parádní závěr filmu. Mohu jen doporučit.
Olovená vesta (1987)
Jsem překvapený tak vysokým hodnocením tohodle Kubrickova filmu. Očekávání bylo velké, zklamání ještě větší. První část dávala tušit, že FMJ má skvělý rozjezd, ale druhá polovina filmu přešla v kýč a nudu. Velký faktor na tom měly exteriéry, které byly naprosto nepřesvědčivé a i samotní herci. To co filmu dávala první půle - skončilo na záchodcích. Škoda. Souhlasím s komentářem 902 10.
Toto sa nerobí (2005) (TV film)
Příjemná rodinná TV komedie, kde vše dobře dopadne. Co jiného čekat :)
Čistič (2007)
Rozhodně zajímavé téma, příjemná zápletka, roztomilá Eva Mendes a tatíkovský S.L. Jackson. Rozhodně jsem čekal vostřejší akci a možná i morbidnější záběry, ale přesně tak jak je to natočené, je dostačující k tomu, aby se film nepropadl k zcela průměrným kouskům. Příjemně jsem se bavi ****
Možno napadne sneh (1998) (TV film)
Nic než happy end jsem nečekal :)
Cesta kovbojov (1994)
Jsme příjemně zrelaxovaný:) Woody je fakt "cool" kovboj
Chyťte Cartera (1971)
Hodně syrové, temné, anglické a taky docela nudné. Rozhodně by to stálo zkrátit, přesto Michael Caine je naprosto dokonalej.