Recenzie (65)
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
nemám rád romantické teen filmy, ale tohle byl MAZEC. vizuální hardcore plnej skvělejch nápadů!
Disturbia (2007)
krásně vystiženo... (komentář TheRaven)
V pasci (2010)
usnul jsem u toho, takže asi nic moc :)
Rambo III (1988)
rambo: "to je modré světlo." afgánec: "a k čemu to je?" rambo: "modře svítí." :)))))))))
Gangy New Yorku (2002)
nesmírně nudnej film. velký zklamání
Svätý (1997)
strašná, opravdu strašná blbost. Soundtrack k filmu je naprosto dokonalej, ale film je naprosto o ničem. Bohužel ani ta hudba v samotném filmu to nezachránila. škoda.
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
trapný,trapný. souhlasím s Radek99
Air Force One (1997)
nevím co bych dodal. souhlasím s cívalem...:)
Rocky III (1982)
velké zlepšení oproti dvojce. víc boxu, akce a míň sladkých řečí. prostě lepší...:)
Rocky II (1979)
osobně si myslím, že kdyby byl film zkrácen na posledních úžasných 30min, byla by to paráda..:D