Obľúbené seriály (10)
Sherlock (2010)
SpongeBob v šortkách (1999)
Júri!!! on ICE (2016)
Steins;Gate (2011)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Haikjú!! (2014)
Mandalorián (2019)
Sic nejsem fanda SW série, Mandaloriana jsem si velmi oblíbil. Děj ubíhá příjemným tempem, postavy jsou dobré, nějaký vtip sem tam padne, hudba perfektní. Doufám, že 3. série udrží vysokou laťku prvních dvou.