Recenzie (106)
Zathura: Vesmírne dobrodružstvo (2005)
Velice pěkně zpracovaný film, určitě pro mladší publikum, avšak původní nápad podle mě už vyhrálo Jumanji, takže by se dalo říct, že je to takový vesmírný remake.
Dexter (2006) (seriál)
Brilantní nápad. Konečně se nemusím bát, že by někdo neumřel :-) A jeden díl trvá hodinu? Nádhera :-) Opravdu libůstka.
Valkýra (2008)
Moc pěkný film. Ani jsem nečekal, že by se to takhle mohlo podařit. Je vidět, že v Tom Cruisovi ještě něco je a že do "filmového důchodu" rozhodně nepatří.
Pochybnosti (2008)
Vynikající snímek s Maryl Streep, P.S.Hoffmanem a tou mladou slečnou Amy :-) Ani jsem nečekal, že by to mohlo být takhle dobré. Vřele doporučuji lidem, kteří mají rádi filmové lahůdky.
Skutečný zločin (1995)
Bez akce. Až na vtipné hlášky Clinta a jeho šéfa, moc nic. Občas až nesmyslné záběry kazily atmosféru.
Šťastlivci (2008)
Velice krásný film, který je na jednu stranu hodně bizarní, ale na druhou stranu plný pravd ze všedního života.
Príbehy na dobrú noc (2008)
Bohužel, Sandlar trošku zklamal, čekal jsem od toho podle traileru více, ale dostal jsem méně. Děj se strašně vleče, je takový nespojitý, film má hodinu a půl, ale vypadá to, že má hodiny tři.
Zack a Miri točia porno (2008)
Docela pěkná komedie, i když Seth Rogen už ukázal, že má i na víc. Líbí se mi, že filmy s ním jsou "nahé", takže dávám 4 hvězdičky, konečně si cenzura dala trošku oddech.
Sedem životov (2008)
Zcela nepochybně zajímavě natočený film, ale děj je nemastný neslaný, zase tak "dobré" to nebylo. Tři hvězdičky.
Gran Torino (2008)
How do you feel punk? Tento snímek od Clinta je naprosto unikátní. Clint Eastwood je naprosto skvělý režisér, herec, člověk a Drsnej Harry dohromady. Doporučuji každému shlédnout tento nádherný snímek. Deset hvězd.