Posledné recenzie (527)
Late Night with the Devil (2023)
Vcelku originálna myšlienka už ale bola v závere mierne pretiahnutá, myslím, že film mohol skončiť skôr a bol by zábavnejší. Aj tak treba oceniť neokukanosť a v rámci žánru zase niečo nové, čo beriem všetkými desiatimi.
Opičí človek (2024)
V rámci žánru mimoriadne kvalitný kúsok prichádza od chlapíka menom Dev Patel. Priznám sa, že od milionára z chatrče som takýto prerod nečakal. Ale to, čo predviedol ako debutujúci režisér, scenárista, no najmä ako skvelý herec, tak klobúk dole. Okrem výbornej akcie to bolo v strednej časti šmrncnuté aj ukážkami života z divokej Indie a bollywoodom, čo mi až také fajn neprišlo, ale chápem pohnútky DP na zviditeľnenie svojej krajiny, ku ktorej sa týmto filmom hrdo prihlásil.
Shiti Hanta (2024)
Prepálená japonská akčná komédia, kde je všetko, čo od tohto žánru očakávame. Jednoduchý dej, kopa hlúpostí, ale keď je na rade akcia, do popredia sa dostáva vtipná choreografia a zábavné likvidovanie protivníkov s enormným bodycountom. R-ko sa držalo na uzde a tak je škoda premárnených príležitosti na šťavnatejšie zábery.