Recenzie (1 840)
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
i na podruhe to je koncert.
Chlap na striedačku (2020)
budu ti libat koule. hm.
Tron: Dedičstvo (2010)
jedine jak vyhrat jeho hru je, ji nehrat.
Pozor, vizita! (1981)
hovnoóza, salmonelóza....to me otravuje koukat na krivou antenu !
Mravenci nesou smrt (1985)
kde vzala nela boudova takove kozy, teda svetr?
Proč? (1987)
i dneska to na me pusobi nechutne. ta syrovost te doby se mi zazrala pod kuzi.
2Bobule (2009)
dejova linka s mafianem je tragicka.
Nočný lovec (2018)
spousta nelogicnosti.
Bobule (2008)
naivni. ale neurazilo.
NiNoKuni (2019)
naprosto skvele rozvinuty svet NinoKuni. miluji Level5 a celou jejich tvorbu.