Posledné recenzie (12)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Tvl, fakt sračka :-(
The Haunting - Dům na kopci (2018) (séria)
Za mě vynikající seriál pro milovníky horrorů, jen těžce posraný závěrečnou epizodou, což může být samozřejmě jen můj názor. Chvilkami mi hrůzou stály chlupy na rukou (a nejen tam), protože tyhle děsivé příběhy prostě miluju ;-)
Príbeh služobníčky (2017) (seriál)
První sezona výborná díky originálnímu námětu, druhá slabší a třetí.... ještě slabší ;-) I tak na to ale mrkněte.