Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Mestečko South Park (1997)
Borgiovci (2011)
Slovácko sa nesúdí (1975)
Dr. House (2004)
Bez diskuze nejlepší seriál postavený na hláškách House. Kdyby tam nebyl House, nebyla by to taková palba jako Nemocnice na kraji města. A bez hříšného výstřihu Cadyové a Vycodinu, by to nebyl on.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Se svým velkým nadhledem a nekončícím trpkým humorem je Hank Moody na top vrcholu všech seriálových borců. Neřku-li, že předběhl i Dr. House. Je to jen můj pohled berte to zlehka a neposílejte za to na mě ostrý hochy!! Průběh celého seriálu s Hankovou láskou Karen mi trochu připomíná i jeden můj vztah co jsem prožil čili proto se k tomuto dílku tolik hlásím!! A věřte či ne GPSka v zadku je celkem věc!! :-D
Volajú ma Earl (2005)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Hra o trůny (2011)
Obdivuju, že i po éře Pána Prstenů, Harryho Pottera a rozličných fantasy se opět přišlo s něčím novým. Jasně každý vycházel z něčeho, nebo z někoho. Postavy jsou výborně udělané a spíše než skončí celá serie, tak rychle se vrhnu na knižní předlohu.