Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Matrix (1999)
Mlčanie jahniat (1991)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Amadeus (1984)
Requiem za sen (2000)
Počiatok (2010)
2001: Vesmírna odysea (1968)
Mechanický pomaranč (1971)
Na můj vkus trochu moc obscénní a kruté, ale takový už prostě Kubrick je. Ovšem je pravda, že tenhle naturalismus je asi nejlepší způsob, jak takový příběh popsat. Nicméně to politické pozadí mě celkem překvapilo. Ale opravdu nejde posoudit z komentářů, musí se vidět. Sice *****, ale s malinkým mínuskem.