Recenzie (109)
Ctihodný občan (2009)
Těšila jsem se však na mnohem velkolepější poslední scénu, než jaké jsem se po necelých dvou hodinách inteligentního a výživnýho dramatu dočkala. Sympaťák, ten Clyde.
Volejte věštce (2008) (relácia)
Jeden z nejhorších počinů Česka. Škoda času, škoda elektřiny, škoda peněz a škoda vesměs všeho, co se obětuje na vytvoření tohoto pořadu. http://www.youtube.com/watch?v=f8I4C9DIiPk
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Mám sto chutí si přihodit komentář k tomuto úžasnému produktu 21. století, ale chci zachovat slušnost a nevulgárnost mých komentářů.
Když se slunci nedaří (1995) (seriál)
Způsob, jakým jsou sebezajímavější příběhy točeny, je mi protivný. Nic proti Havlové, Stašové ani dalším, pro mě méně známým hercům, ale tohle není pro mě, resp. takhle ne. Neříkám, že to není však mnohonásobně hodnotnější a koukatelnější seriál než ty současné, s prominutím, vymejvárny.
Banksy - Exit Through the Gift Shop (2010)
Že by začaly přibývat zázračně filmy, kterým je ponechán jejich originální název? Mají to považovat ty filmy jako odměnu za to, že jsou lepší a není důvod je kazit přihlouplým českým názvem, který má nejspíš za účel přilákat tím, že upozorní na sexuální či násilnou stránku filmu? Nebo se na to někdo jen vykašlal? Nebo prostě je Banksy takový pojem, že není potřeba nic překládat, protože jakmile si někdo přečte BANKSY, tak film od něj chce okamžitě vidět? (Předchozí jsem psala před shlédnutím, a po shlédnutí mohu jen vytáhnout: BANSKY je opravdu pojem. A měl by zůstat navždy pojmem větším než Mr. Brainwasher. Po celou dobu rozporuplný dokument, však ke konci jsou mé pocity jasně na straně nekomerčnosti.)
Nesnesitelná lehkost bytí (1988)
Ač uznávám, že kdyby to zfilmoval původně navržený Forman, jež nabídku bohužel odmítl, bylo by to jistě uspokojivější pro Kunderu.
Vytie (2010)
Tři různé způsoby rozebrání Jeho knihy či Jeho osobnosti, tudíž každý si snad je tedy schopen nalézt smysl, který film chce předat (anebo částečně přecitovat.). Umělecké animace působící na emoce, scény odehrávající se u soudu působící na racionalitu, Allenův monolog působící na umění vcítit se a porozumět myšlení druhého a myšlení svému. Navíc tím, že jsem film mohla vidět v dobře ozvučeném kině, mi z recitování jeho veršů běhal mráz po zádech. Nad očekávání.
Futurama (1999) (seriál)
Dříve než Simpsonovi jsem sjížděla Futuramu, bavila mě. Tehdy ještě neexistovala 4., 5. série, a tak jsem to měla rychle za sebou. Koukala jsem tedy dobu na Simpsonovi, shlédla vše od 1. do 22. série (zatím nejnovější, pokud nepočítám začínající, díkybohu, 23.). Říkala jsem si - a co teď? Teď, když nemám další Simpsonovi? Co se jim vyrovná? Odpověď byla jasná - Futurama!
Strach(y) z tmy (2007)
Velmi pěkně animovaná a velmi kvalitně ozvučená šílenost.
Zabil som svoju matku (2009)
Nechápu, jak ji Hubert může tak absolutně nenávidět a přitom ji o pár hodin později vyznávat lásku. Jestlipak to takhle zažíval v tom samém věku samotný Dolan? Možná, ale nějak tomu i tak nevěřím. Ono to je taky tím, že nedospělí vztahy vidí dosti černobíle. A matky už vnímají šedivě. Leda takto? No každopádně myslím, že je Xavier talentovaný.