Recenzie (186)
Statočné srdce (1995)
Co dodat.. prostě Mel v plné parádě, úžasně natočené bitvy, krásná hudba a na konci sem ani nedýchal.
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Jedna hvězda za masakr v autobusu,jinak blbina.
Drsné mesto (2020)
Hustý konec..to se musí nechat.
My všichni školou povinní (1984) (seriál)
Soudruzi a soudružky učitelky v akci.. hrozný seriál.
Climax (2018)
Myslel jsem, že už jsem viděl všechno..ale parta tanečníků na LSD mě teda dostala.
Pustina (2016) (seriál)
Na české poměry neuvěřitelná pecka!
Svätý rok (1976)
Takhle odchází Mistr.. poslední film Gábina je majstrštyk! Oblíbený film mých dětských let.
V nemilosti (2021)
Sandra válí!
Den, kdy nevyšlo slunce (2001) (TV film)
Petra Jungmanová překvapila..
Americká krása (1999)
Na světě je tak moc krásy, že cítím, že už to neunesu a moje srdce pukne.