Recenzie (554)
Deň nezávislosti (1996)
Neuveriteľne zábavný film, postradajuci sice hlbsiu logiku, ale jeden z mojich najvacsich filmovych zazitkov.
Votrelec 2 (1986)
Atmosféra, hlášky, cameronova réžia, proste klasika žánru, a asi najlepšie military scifi.
Blade Runner (1982)
Scenár + výprava x scottova réžia = LEGENDA.
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
To o čom každý z nás sníva Lucas natočil a podarilo sa to dokonale.
Čiernočierna tma (2000)
To najlepšie zo scifi horroru čo sa kedy natočilo, vizuálna stránka, réžia, scenár, herci - v rámci žánru DOKONALOSŤ! Recenzia.
Riddick: Temná hrozba (2004)
Efektné "anime" dokonale pasujúce do sveta Riddicka.
Wing Commander (1999)
Remeselne dokonalé a značne nepochopené scifi zo sveta Wing Commander.
Fontána (2006)
Rovnica s množstvom navzájom prepletených premenných zobrazených vo fantastickom audiovizuálnom prevedení avšak neponúkajúca žiadne riešenie.
Riddick: Kronika temna (2004)
Sľuby o temnej verzii Hviezdnych vojen sa nenaplnili, práve tie epické scény sú tie, ktoré vôbec nefungujú. V komorných riddickovských scénach á la Pitch Black (úvod, väzenie) je to naopak stále našlapaná zábava. Twohy sa mal vykašľať na budovanie univerza, ktoré mu očividne nejde a poňať to ako Dark Fury, potom by z toho bol možno plnohodnotný nástupca Čiernočiernej tmy.
Osudový dotyk (2004)
Vynikajúci napínavý film s nádherným posolstvom - POZERAŤ JEDINE DIRECTOR'S CUT!!!