Posledné recenzie (11)
Smršť (2024)
Áno, tie socialistické kúpele sú pekné, áno. Ale inak je tento film jednou veľkou bezduchou, v žiadnom aspekte originálnou a do očí bijúcou vykrádačkou lepších hororov a ich motívov. Rozťahané, nepresvedčivé. Na konci to do seba nejak zaklapne, ale inak to nemá potrebný ťah a čaro, ako vykradnuté klasiky. Dve hviezdy za dobré priestory a miestami slušnú atmosféru a hudbu.
Fentasy (2024)
Neviem, čo sa tu všetci tvária - ako na dojazdoch. Podľa mňa, na československé pomery celkom dobrý thriller, dobrý krok k renovácii dôvery v slovenskú filmovú tvorbu (dúfam, že u čechov je verejná mienka o miestnej tvorbe lepšia) ! Príbeh je síce klasickou modernou "rozprávkou pre dospelých" o eticky zaostalej štetke, ktorá na koniec ojebala všetkých, ale vizuálne a aj hudobne to ako celok vytvára pôsobivý dojem. Veľakrát mi to pripomenulo "punkového", ale kultúrne "vyspelého" Pushera od Refna, ale aj Noého a jeho démonické ponory do vnútorného sveta "fetu". PROSTE, znova, na československé pomery, je to priemerný (miestami pod-) thillerový dej s modernou a univerzálnou témou a na naše pomery originálnym a sem tam trocha (tempo + niektoré zábery by si žiadali iné riešenia a... tempo) haprujúcim spracovaním témy drôg. Ale inak aplaudujem hudbu a neurotickú vizualizáciu stavov.
Frogman (2023)
Nebyť toho absolútne klišé konca, tak to mohlo všetko dopadnúť slušným podpriemerom. A dúfal som, že začujem viac zlovestného žabacieho kŕkania. Takto ide o častokrát videný a nudný filmík, ktorý si s partiou (+ deci slizu a s kostýmom veľkej žaby) mohol natočiť vážne hocikto, kto má za domom bažinu a dáku tmavú šachtu.