Recenzie (11)
Wednesday (2022) (seriál)
jakože super serial ale neni to nic nového, vic se mi libil serial Squid Game a Stranger things
Keď sa červenám (2022)
jako celkem dobra pohadka
Vreskot 3 (2000)
hodně lidí ten to díl od, Vřískota nemá moc lidí rádo , ale já ho mám nejradši ze všech.
Uvnitř (2007)
nechutný, přiblblý Francouzský horor, toto jsem stáhla protože Francouzský filmy jsou většinou vynikajicí , ale tohle bylo fakt nechutný, hlavně že tam uškrtili kočku, to bylo teda nejnechutnější část hororu, fakt nedoporučuji rodinám , protože vám to zkazí náladu a chut k jídlu , odpad
Babel (2006)
URČITĚ PŘÍBĚH MANŽELŮ V MAROKU BY SI ZASLOUŽIL SVŮJ VLASTNÍ FILM.
Sindibád a Tigrie oči (1977)
TEN FILM MILUJU...
Paris Hilton: Moje nová nejlepší kamarádka (2008) (relácia)
MĚ SE TO DOCELA LÍBILO,NORMÁLNĚ NA MTV NEKOUKÁM,ALE TOHLE JE DOCELA SRANDA.
Královny vřískotu (2008) (relácia)
FAKT DOBREJ POŘAD,NORMÁLNĚ NA MTV NEKOUKÁM,ALE TOHLE MĚ ZAUJALO.
S čerty nejsou žerty (1984)
Jedna z nejlepších pohádek o čertech.Výborní herci,skvělý scénář...
Pravá blondínka (1997)
Pěkná vtipná komedie s výbornými hereckými představiteli.