Posledné recenzie (66)
Šťastie je krásna vec (2020)
Co to sakra bylo? Snad každá postava byla totální idiot, scénář napsal nějakej kretén a režisér jel asi na drogách. Polovina vtipů trapně vyčpěla a druhá byla prostě trapná. Sledování tohoto počinu vyloženě fyzicky bolelo.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Hodnocení strašně přestřeleno kvůli srovnání s původní JL. Je to dlouhý, je tam strašnej digitální bordel o né úplně vysoké kvalitě, občas skřípe scénář, ale celkovej feel z toho filmu mám dobrej. Z některých scén jsem měl husinu jak málokdy, občas jsem zase málem usnul. Když to vezmu jako celek, tak excelentní (ikdyž dlouhý) film. 85% (být to "první verze" z roku 2017 a né až teď, dostalo by to tak 65%, ale "origo" je oproti tomuto příšerná sra*ka, takže nadhodnoceno)
Wonder Woman 1984 (2020)
Co to sakra bylo? Jak se jim povedlo přejít z vážně povedené jedničky na takový hovno? Hlavní dva "záporáci" jsou týraní blbečci co nemaj ani vizi, jen víceméně neví z které do které a snaží se to nějak uhrát. WW je naštěstí stejná, co v jedničce, takže jí toho nemám moc co vytknout. Herecky dobře zahrané, ale scénář a řežie na přesdržku. 40%