Recenzie (288)
Yes Man (2008)
Jeden nápad, kterej Carreyho vrhnul zpátky do jeho mladých let, snad si to užil, ale teď už s nim prosim opět jen a pouze do vážnější filmové tvorby
Ženy (2008)
teď se chvilku budu stydět, že patřím mezi ně...:/
Psycho (1960)
Přestože jsem předlohu četla několikrát a děj znala odpředu i odzadu, atmosféra v kině byla parádní. Nu ale bez tý šílený drásající hudby by tenhle Hitchcock nebyl z nejpsychopatičtějších . Projekt 100 LP 2009.
Keith (2008)
za hranicí klišovitosti, patetickej konec, soundtrack zapomenutelnej, ale herec v hlavní roli nemálo sympatickej a mam hroznou chuť s nim jít hrát kuželky
Výmena (2008)
Vůbec nechápu, proč se o tomhle případu, kterej je snad ještě strašlivější, než všechny zločiny Fishů, Berkowitchů, Zodiaců a podobných veřejně známých individuí, nic všeobecně neví a až Clint nám to musí naservírovat. Naštěstí pro nás. Tenhle dlouhej (ale neskutečně rychlej) film je o matčině lásce k synovi, na klišovitost není místo, což je šálek kávy pro mě:)Angelina hraje jako o život, bohudíky má ty svoje čtyři(?) vlastní děti, díky kterým (předpokládám) se dokázala vcítit do situace matky, která o potomka přijde. Všechna čest a fakt by mě potěšilo, kdyby si to filmový zlato timhle počinem letos vybrečela (tolikeré slzy jedné filmové postavy jsem tedy už dlouho neviděla;)). Ale ano, jedna jediná věta ve scénáři může zmařit mé plné hodnocení. V Changeling nechť si tuto hanobnou roli nadosmrti ponese ona úplně poslední.
Podraz (1973)
nevídaný modrý oko a blonďatej vlas hned ve dvou provedeních, mé dívčí srdce plesá;)perfektní oddychovej film
Po svadbe (2006)
po dlouhej době zas film, kterej dokázal pokořit mou cyničnost...jen 120 minut je podle mě vzhledem k příběhu zbytečně přepísklých
Saw 3 (2006)
První půlhodina nechutná tak, že sem z ní moc neviděla, pak strašlivá nuda, jelikož člověk věděl, že určití lidé v průběhu filmu umřít nemůžou, a nakonec pro pilu typickej zvratovej závěr, kterej má ode mě hvězdu navíc. Saw si mě v rámci hororovýho žánru poměrně získává, jelikož i přes fakt, že dokola čerpá jenom z jedinýho nápadu, si to ten nápad udrží. A ke všemu je to dělaný pro teenageary, takže se mi to ještě nějakej ten měsíc může jakž takž líbit;)
Môj neobyčajný príbeh (2006) (seriál)
Příběh o čínské "megaženě" skutečně interesantní, neobvyklý, smutný a možná i splňuje definici "šokující", ale zpracování pořadu je špatné. Stopáž předlouhá na to, že jde v podstatě o neustálé opakování pár informací o jejím osudu. A nakonec jsem se ani nedozvěděla, jak to s Dafen dopadne, no kde sme...
Poselství Jana Palacha (2008) (TV film)
dokument, kterej bych pouštěla študákům namísto povinných celoškolních zbytečných a nic nepřinášejících projekcí filmů typu Rafťáci