Recenzie (1 421)
Jack, zabijak obrov (2013)
Příjemná pohodovka pro celou rodinu na sváteční odpoledne...70%
Intímne detaily (1996)
To se takhle jednou v noci vzbudíte, zapnete na chvilku televizi, zbůhdarma přepínáte programy a narazíte na film s Redfordem, který tam právě začíná - no podle názvu byste si ho asi normálně nepustili - a ejhle, zkysnete u něj do dvou do rána:-) Moc příjemné překvapení s perfektně napsanými dialogy a excelentní Michelle Pfeiffer ... 80%
V zajatí démonov (2013)
Při sledování tohohle "bubu" spektáklu jsem popíjel pivo "démon", a tak jsem se vlastně v zajetí pekelníků ocitl též:-) No jinak se jedná o již snad 100x omletou šablonu, a přesto se "bubání" povedlo téměř na jedničku - zejména tedy ve druhé, napínavější polovině snímku... V rámci žánru 75%
Elysium (2013)
Zajímavé sci-fi s ne úplně využitým potenciálem, ale solidní dynamikou vyprávění a napětím, které diváka nenechá vydechnout až do závěrečných titulků, nejvíce sráží nepřehledně natočené akční sekvence. Škoda, ale na druhou stranu zdejší "modré" hodnocení je dle mého názoru příliš přísné, a tak se přikláním ke čtyřem hvězdičkám za 75%tní spokojenost...
Turbo (2013)
Animák zacílený vyloženě na ty nejmenší, ale ani ti u něj neudrželi pozornost permanentně... 60%
Mama (2013)
Horor, u kterého se nebojíte, asi třikrát se leknete a na konci se nakrknete :-(
Pomsta znásilnenej (2010)
"X-tá" variace na stejné téma, mění se jen intenzita exponované brutality (samozřejmě stoupá)... 50%
Nezastaviteľný vlak (2010)
Možná bych dal i tři pecky, ale zdá se mi tady ten kousek trošku přeceněný a hlavně filmů s podobným či stejným námětem už člověk viděl dost a zase tak nosné téma to není. Jinak akčňák prošpikovaný klišé, kdy divák předpovídá následující dění vždy minimálně krok dopředu, a tak se nekoná ani napětí, které by mělo být u takového snímku hlavní devizou... 45%
Úkryt (2002)
Prvotřídní napínavý thriller s charismatickými postavami na obou stranách "barikády" (Foster, Whitaker), ale s nepříliš sympatickou Kristen Stewart. Nápaditá kamera, originální námět, fajn scénář, avšak trošku "klišoidní" konec... 80%
Poslední dny na Marsu (2013)
Zombies na Marsu, no fajn, ale kdyby to nebylo tak laciné a strašně předvídatelné... 50%