Recenzie (42)
Rocky Balboa (2006)
Proč?
Acid House (1998)
Naprosto nechapu tak nizke hodnoceni tady.Taky jsem dost nepochopil srovnavani s Trainspottingem!? Jo, predlohu napsal stejny clovek, no a co ma byt?!Je to sice horsi nez Trainspotting ale stale dost dobre a urcite stoji za zhlenuti.Nekomu vadi sprosta slova a uchylarny, vzdyt takhle se normalne lidi chovaji a bavi! Super...
História násilia (2005)
Nuda, ten hlavni herec by si mel prestat hrat na Aragorna a naucit se poradne hrat! Takovy paskvil!
Letuška 1. triedy (2003)
Blaaaaah!
Začalo sa to jednej horúcej noci (2001)
Nechapu proc to tady vsichni tak vychvalujou,krome neodolatelne Liv Tylerove je to totiz pekna nuda...kdyby tam hrala treba Ruzickova to by to hodnoceni vypadalo asi jinak co?
Stratené v preklade (2003)
Vyraz Billa Murayeho na obalu od filmu presne vyjadruje muj nazor na tenhle film. Nuuuuuuudddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaa!
Až na dno (1992)
Ocenuji hlavne vyborny herecky vykon Harveyho Keitela.Vecne snupajiciho, do pekla se riticiho policajta zahral opravdu vytecne.Nadprumerny film a mozna se u nej i nekolikrat cynicky zasmejete.
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Na svou dobu teda docela narez!
Boogeyman (2005)
Nuda, u ktere se mozna trikrat nebo ctyrikrat leknete.
Pornographer, The (1999)
Docela vsedni drama o odvarcene tvari amercicke pornografie,sexu tam moc neni a skandalni to neni uz vubec...