Recenzie (42)
Útek do divočiny (2007)
Kouzelne!
Mys hrôzy (1991)
Až na ten natahovaný konec dost dobrý thriller! Vynikající DeNiro.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
To nejlepší co jsem kdy viděl na obrazovce...na tohle by bylo deset hvězdiček málo!Později zakoupena celá série na DVD.
Votrelec ³ (1992)
Nesouhlasím s tak nízkým hodnocením zde.Podle mě super film se skvělou atmosférou! Minimálně 4* si zaslouží!!!
Vratné lahve (2007)
Takový instantní Svěrák...
Control (2007)
Uaaaa, tak tohle byl mazec...z toho filmu emoce primo tecou! Cernobila orgie ktera ukazuje jak se ma vyjadrit dej pomoci obrazu a zvuku!!!!
Charlieho anjeli 2: Na plný plyn (2003)
Blaaaaaah!!!!
O 28 týždňov (2007)
Jednicka je o hodne lepsi...nekdo se tu moc snazil nabudit atmosferu ale uplne zapomel na dej!!!
Bottom (1991) (seriál)
Skvely, typicky anglicky serial o dvou naprostych loserech!
Návrat z doby ľadovej (2006)
Neni to tak spatne!