Recenzie (8)
Kliatba z temnôt (2012)
S hororom to síce nemalo moc spoločné, ale ako romantický film, sa to dalo.
Poslední žoldák (2021)
Žán Klód bol od malička môj akčný hrdina. Naneštastie, škoda, že neukončil kariéru v 90 rokoch, keď sa ešte dali jeho filmy pozerať. Toto už je na nevydržanie.
Cyntoryn zvieratiek (2019)
Žiadna pridaná hodnota oproti filmu z 89, zbytočne vyhodené peniaze, ktoré mohli byť investované radšej do zdravotníctva. Radšej knihu od Kinga.
Hostel 3 (2011)
Logika a záver, kde ste? Pozeraj, kto chceš, ale nepozeraj, kto môžeš.
Hostel (2005)
Ze sa slovenski herci podpisu za tuto "spicku" je jedna vec. Ale ked by som mal byt aspon podpriemerny reziser a pripozvat producenta, ktory je vo svete trosku znamy, tak aspon raz prejdem prstom po atlase a prinajmensom zistim, ci nejake Poricany v Bratislave existuju, alebo si to odskakala dedina v cesku s nazvom Poříčany.
Rány (2019)
Cieľ? Pridaná hodnota? Vydržme hodinu a pol v istom napätí, a potom..... nič.
Nepřítomnost (2011)
Asi trikrát sa zľakneš, potom čakáš na koniec filmu. 2* za Doug Jones, ktorý sa tam objavil asi iba preto, že išiel náhodou okolo počas natáčania, inak 1*.
REC (2007)
Napínavé, desivé, super. Pôsobí realisticky, čo vyvoláva pocit, že príbeh skutočne prežívate s tými nešťastníkmi. Miestami som očami od obrazovky radšej uhol. Veľmi unavený a vydesený po tomto zážitku, tak, ako sa po dobrom horore patrí. Odporúčam.