Recenzie (1 344)
Rómeo a Júlia (1968)
Zeffirelliho zpracování Romea a Julie je naprosto nedostižné! Olivia Hussey jakožto Julie neuvěřitelně krásná! Ústřední dvojice se k sobě náramně hodí, kostýmy jsou nádherné a hudba podmanivá a dokonalá. Lze snad dát jiné než nejvyšší hodnocení?
Svetová vojna Z (2013)
World War Z není úplně špatný film. Nevidím ale důvod se na něj dívat znovu, resp. ani první zhlédnutí bych nedoporučil. Prostě další, sice předražený, ale mainstremový film. Hodnocení vidím na necelých 70%, což je pro mě hranice sledovatelnosti. Jistě snesl bych i méně, ale proč to dělat? Copak má člověk tolik času? Co ovšem za zmínku rozhodně stojí, je vynikající výkon Brada Pitta. Pomalu si začínám zvykat, že fakt umí hrát. Čímž se dostávám k myšlence, že přece jen existuje skupina diváků, které bych zhlédnutí World War Z doporučil: Fanynky Brada Pitta...
Sezóna zabíjania (2013)
Vynikající výkon Johna Travolty, možná i nejlepší jaký jsem viděl. Velmi dobrý výkon podal též Robert de Niro. Film samotný mě ovšem neoslovil. Téma je zajímavé, netradiční, ale zábavné mi nepřijde a že by mělo nějakou "vyšší" hodnotu, to určitě ne. Vidím to na další zbytečné dílo s hvězdným obsazením.
Eyes Wide Shut - Spaľujúca vášeň (1999)
Eyes Wide Shut je velmi zajímavým počinem, který, dle mého soudu, těží z vynikajících hereckých výkonů a naprosto úžasné atmosféry, která provází diváka celým filmem. Výborná je též hudba, která veškeré scény vhodně dokresluje. Příběh je poměrně nejasný a jasného rozzuzlení se divák nedočká. Lze tak jen domýšlet, co tímto dílem vlastně Kubrick chtěl říci. Věřím, že v budoucnu se k Eyes Wide Shut ještě vrátím a třeba z něj budu moudřejší... Na závěr bych rád podotknul, že zde jsem viděl první dobrý herecký výkon Nicole Kidman.
Senzačné prázdniny (1967)
Docela dobrá komedie, ale něco tomu chybí. S Luisem de Funèsem jsem viděl mnoho lepších filmů. Velká škoda je, že se ve filmu objevuje pouze sporadicky Claude Gensac, neboť s Luisem de Funèsem tvoří naprosto dokonalý pár v každém filmu, ve kterém spolu hrají.
Po čom ženy túžia (2000)
Tato komedie díky své originalitě spolehlivě pobaví i po letech. Rád se k ní ve „slabších chvilkách“ vracím. Mel Gibson a Helen Hunt jsou ve svých rolích skvělí.
Taxikár (1976)
Ponuré a nezáživné s vysloveně otřesným hudebním doprovodem. Marně vzpomínám, kdy jsem naposled slyšel ve filmu tak špatnou hudbu.
Russland - Im Reich der Tiger, Bären und Vulkane (2011)
Zajímavý a dobře zpracovaný dokument o ruské fauně a minoritně i flóře. Kvality dokumentů od BBC ovšem nedosahuje, takže plný počet dát nemohu.
Chceš ma, chcem ťa (2009)
Neříkám, že je to nějak intelektuálně přínosné dílo, ale mě to prostě baví. A ať si říká kdo chce, co chce, je to tak trochu ze života :-) Obsazení hlavních rolí mi z počátku příliš nesedělo, ale nakonec musím říci, že bylo ne vhodné, ale výborné. To jiskření mezi oběma hlavními protagonisty bylo "hmatatelné" i přes obrazovku.
Meno (2012)
Výborné herecké výkony a skvěle propracovaná konverzačka u večeře. Jako film to však příliš stravitelné není a zábavné už vůbec ne (až na pár světlých momentů).