Recenzie (129)
Olimpius Inferno (2009)
Celkem zajímavý film zaměřený na nedávnou válku v Gruzii. Začátek a konec jsou celkem procpané propagandou ale část odehrávající se při invazi byla dobře natočená, hlavně po stránce efektů.
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Konec s cítováním cassablanky je prostě úžasný.
Battlestar Galactica: Plán (2009)
Rozhodně nečekejte nic nového nebo souvislého. Starý děj sledovaný a rozvíjený z jiných úhlů. Pro neznalce světa BSG na nic. Pro fanouška zajímavý bonus.
Stiahni ma do pekla (2009)
Fuj fuj
Master & Commander: Odvrátená strana sveta (2003)
Realistické, syrové a skvěle nasnímané.
Noc v múzeu 2 (2009)
Až na ty rapující postavy a trapné "moderní vtípky" to bylo skvělý. Lepší 3*
Terminator Salvation (2009)
Plno klišé a některé scény a dialogy stojí za sterou belu.
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Zhlédnuto v HD.
Piráti na vlnách (2009)
První shlédnutí za 4*. Uvidíme přístě :). Shlédnuto v HD.
Twister (1996)
Velice slušná žánrovka s jednoduchým příběhem. Zkouknuto v HD.