Recenzie (143)
Stranger Things - Season 4 (2022) (séria)
Obsahuje spoilery! Tak nějak jsem tušil, že čtvrtá řada nemůže překonat tu třetí - která za mě byla dokonalá. Ale čtvrtá řada se jí dokázala alespoň vyrovnat. Série má mouchy - za mě je to třeba dějová linka v Rusku, zhulený Jonathan a jeho kamarád surfař. Ale více převládají pozitivní momenty. Ať už vývoj Willa Byerse, nová postava Eddie (RIP!), ale hlavně, hlavně!, více prostoru dostala Saidie Sank, o které v budoucnu ještě hodně uslyšíme. O Harringtonovi ani nemá cenu mluvit, ten po Billym přebral roli hlavního tahouna série. Po předchozích sériích zde více prostoru dostává i záporák a dozvídáme se více o Upside down.
Jurský svet: Nadvláda (2022)
Film nezklamal, ale bohužel ani nenadchnul. A to hlavně zásluhou zbytečně dlouhé stopáže. Naopak pozitivní byl návrat postav z původní trilogie a tohle dinosauří multiversum opravdu fungovalo.
Mandalorián - Season 2 (2020) (séria)
Konečně se k Mandovi přidávají i další postavy a začíná to fungovat. Daleko lepší než první série. Finále řady snad ani nemá cenu komentovat - husí kůže. + důkaz o tom, že Mandaloriana skutečně hraje Pedro :-)
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizóda)
Musím říct, že takovou emotivní bombu jsem nečekal. Sadie naprosto skvělá.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Po pár letech jsem si to znovu pustil. I přes totálně nechutný dabing na stanici Prima Cool si tenhle klenot zaslouží být v TOP 10.
Shoky & Morthy: Posledná veľká akcia (2021)
Já toho Kozuba prostě nezvládám. Nedá se na něj koukat a není ani trochu vtipný.
Perníkový tatko - Fifty-One (2012) (epizóda)
I když se Frajerovi komentáře většinou nedají číst, protože je to jak když je píše pubertální dítě, tak má pravdu v tom, že Skyler je vážně otravná. V tomhle díle extrémně a už jen čekám na nějaký další výbuch emocí, aby se to konečně rozjelo.
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Spoilery! Tenhle film mi moc neseděl, kvůli tomu co se stalo ve Wandavision. Potěšil určitě Xavier. Naopak souboj dvou mužů a dvou žen proti Wandě, kdy muže vyřídila během vteřiny a se ženami bojovala, mi přišel zase až moc feministický. Wanda byla skvělá, stejně tak Mordo. Strange postrádal svůj humor a aroganci, to mi vadilo a Chavez moc prostoru nedostala.
Perníkový tatko - Open House (2011) (epizóda)
Bohužel více prostoru dostává Skyler. Ta ženská musí štvát každého a z Waltera je podpantoflák. Co mi ale vadí daleko víc je, že zničili Jesseho a Hanka (ten se snad teď vrátí).
Perníkový tatko - Green Light (2010) (epizóda)
Vážně nejsem fanda Vékávéček a proto mě tenhle díl opravdu nudil. Jediné pozitivum je přístup Jesseho a vyšetřování Hanka.