Obľúbené filmy (10)
Mlčanie jahniat (1991)
Můj nejoblíbenější film a to hlavně díky Anthonymu. Jako Hannibal byl opravdu skvělý.
Temný rytier (2008)
Patří do mých TOP10 filmů. Samozřejmě za to může hlavně Ledger, ovšem trojice Bale, Caine a Freeman spolu působí opravdu přirozeně. Film je důkazem toho, že Batman nepotřebuje mít v každém filmu 10 záporáků, ale bohatě stačí jeden a půl.
Rozpoltený (2016)
Pro mne zatím nejlepší film roku 2016. McAvoy předvedl super výkon! Mírné zklamání byl závěr a příchod monstra. Jinak ale Shyamalan nezklamal, ostatně jako vždy, včetně skvělého camea.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Zatím nejlepší herecký výkon Toma Hardyho. Pro něj to asi nebylo tak těžké, když hrál v podstatě sám sebe. I tak je jeho výkon TOP.
Chľast (2020)
Mads Mikkelsen si mě získal už dříve a je to za mě nejlepší herec současnosti. Ale tenhle film není vůbec o jeho hereckém talentu. Skvělý scénář, který je jak na houpačce. Pomalejší rozjezd, pak nálož zábavy a na konec něco k zamyšlení. Takhle by mělo vypadat kvalitní drama.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Po pár letech jsem si to znovu pustil. I přes totálně nechutný dabing na stanici Prima Cool si tenhle klenot zaslouží být v TOP 10.
Free Guy (2021)
Za mě nejlepší komedie roku, která si okamžitě našla místo v mojí TOP desítce tady na CSFD. Ryan v životní formě hází vtip za vtipem. Jedna narážka na Marvel za druhou a třešničkou na dortu je můj oblíbený režisér v roli záporáka. Za nimi ovšem nezaostává ani Steve Harrington.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Další film Toma Hardyho v TOP10. Tady ale skvěle spolupracuje s Theron, která jej občas i zastínila.
Votrelec: Covenant (2017)
Co tady čtu, tak je film vnímán spíše negativně. Já jsem rád, že jsem jej viděl. Ukazuje zrození vetřelců a můj oblíbený herec ve dvojroli a hlavně v roli "stvořitele" něčeho lepšího, než je sám člověk. To že se ve filmu vetřelec vyskytuje jen pár minut není vůbec na škodu, spíše naopak. Pobíhání vetřelců a masakrování posádky jsme si již užili až dost, teď to chtělo něco alespoň trochu na zamyšlení. Navíc mám rád filmy, které nekončí happy endem. :-)