Recenzie (143)
Daredevil - Zaskočení (2018) (epizóda)
Tohle je přesně to, co chybí Jessice, Lukovi a Dannymu. Řeč není jen o té bitce ve vězení, která byla skvělá. Možná jediné co bych ji vytknul bylo to, že bylo strašně poznat, že to ve většině není Charlie Cox. Hlavně co tenhle díl ale má (a vlastně celý seriál) jsou Foggy a Karen. Oba by zvládli táhnout celou epizodu a byla by skvělá.
Marvel's Luke Cage - Jdu do toho tělem (2018) (epizóda)
Jessica Jones - Série 2 (2018) (séria)
Pozor spoiler! Celou první sérii táhl Kilgrave a Patsy. Jessica byla strašně nesympatická a opravdu až protivná. Druhá série? Nic se nezměnilo. Znovu to táhne pouze Patsy a v pár momentech i Kilgrave + se mi hodně líbil Malcolm. Jessica je pořád stejná kráva a navíc tady ani nemá záporáka. Celá série se strašně vleče a kdybych neměl v plánu vidět všechny Defendry tak to určitě nedokoukám.
Dnes v noci v lese nikdo nespí 2 (2021)
Tak kde jen začít? Jednička byl typický "pach krve" film. Sympatické postavy v čele s Julii. Docela i vtipné a prostě se to dalo v pohodě dokoukat a možná bych si to pustil i znovu. Druhý díl? Hlavní "hrdinové" - uplakaný policista a nesympatická blondýna. Hvězda prvního dílu Julia se k tomuhle neměla nikdy upsat, její role je tady opravdu komická. Všechno na tomhle filmu je prostě špatně, žádný humor, žádná akce. Pokud to bylo myšleno schválně, tak bohužel ani v tom případě se to nepovedlo.
Sirota Brooklyn (2019)
Nechápu tak malé hodnocení u tohohle filmu. Už jen za Edwardův výkon musí prostě přijít 5*. Nevím jak ostatní, ale já mu toho Tourettea věřil a to jsem viděl film pouze s dabingem (který je ovšem také skvělý).
Nebo s.r.o. - Oregon Trail (2021) (séria)
Velmi originální první série, u které ale bohužel nevydrželo skvělé tempo a ke konci to už nebylo ono. Druhá série byla opravdu špatná, s pár výjimkami. Ovšem třetí série se vrátila zpátky ke kořenům, Buscemi dostal více prostoru a hned to bylo znát.
Nebo s.r.o. - Hunting Party (2021) (epizóda)
Tak tohle je přesně ta cesta, kterou jsem doufal, že se seriál nevydá. Spíše trapné než vtipné.
Nebo s.r.o. - Fording the River (2021) (epizóda)
Já prostě miluju Buscemiho. Opravdu jsem se u tohohle dílu bavil. Jen tak dál.
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Bohužel dvojka Venoma není lepší než první díl. Hlavní porci viny na tom nese stopáž. Velice dobře zvolený záporák (skvělé zahraný Woodym) zde nedostává takřka žádný prostor. To samé se dá říci i o jeho milované. Přitom ten potenciál tam byl opravdu velký. Hádky Venoma s Hardym také nejsou tak vtipné, jak asi měly být. Nicméně jsem od tohohle filmu víc nečekal a proto nejsem ani zklamaný. Film neurazí ale ani nenadchne.
Shang-Chi: Legenda o desiatich prsteňoch (2021)
Jednoznačně nejlepší bojové scény z celého MCU. Sympatický "záporák" a ještě sympatičtější hlavní dvojice/trojice. Bohužel příběh je trochu slabší.