Recenzie (194)
Láska a smrt (2023) (seriál)
Tak tohle je fakt docela šílený. Žijeme ve světě, kde je možný asi fakt všechno. Skvělé herecké výkony, to se musí nechat.
John Wick 4 (2023)
John Wick se toulá světem a všude za sebou zanechává tratoliště krve. Čím víc mrtvých tím zbytečnější dialogy. Kvalitní akční podívaná dejme tomu, ale už to trochu ztrácí pointu.
The Curse of Hobbes House (2020)
Žádná pecka to není, ale tak malé hodnocení si to zase nezaslouží. Připomíná to spíš studentský film, za mě takový ani ne béčko, spíš céčko.
Princ mamáčik (2022)
Čekala jsem trochu něco jiného, ale zklamaná nejsem. Zhruba první půlka filmu opravdu připomíná veselou vtipnou pohádku (obzvláště tančící princ nebo pinoš vyloudí úsměv na tváři i po těžkém dni). Druhá půlka, kde jde o polemiku se smrtí je vážná a připomíná spíše divadelní inscenaci. Pro menší děti může být až děsivá. Vhodná pro starší děti, dospělé nebo milovníky Vetchého nebo Budaře, kteří jsou zde standardně dobří.
Prokletí městečka Bridge Hollow (2022)
Takový rodinný dětský horůrek, trochu sranda, trochu napětí, téma Halloween nikdy neomrzí.
Mezi odpady (2019) (študentský film)
Neříkám, že je to kdovíjaký dokument, určitě jsem viděla lepší, ale dávám vysoké hodnocení, protože je to důležité téma, o kterém by každý měl vědět a přemýšlet a taky se podle toho chovat.
Vidím vás (2022) (seriál)
Ráda bych dala vyšší hodnocení, asi by si to zasloužilo, ale hrozně mi vadí ten neuzavřený podivný konec. Vlastně se pořádně nedozvíme, kdo za tím vším stojí, jen malá vysvětlení k jednotlivým situacím a to ve mě zanechává pocit jakési neuzavřenosti. Jinak opravdu napínavé, je o čem přemýšlet, herecky vyvážené a vizuálně povedené.
Tretí v rade (1981)
Milá blaznivá, i když ne tak šílená komedie, jak jsme zvyklí u Fantozziho. Pro dlouhé podzimní večery fajn👍
Zámek a klíč - Série 3 (2022) (séria)
Poslední (?) série byla trochu zklamáním. Všechna ta kouzla a klíče mohly rozehrát skvělou napínavou podívanou, ale napětí se příliš nekonalo. Nebylo to špatné, ale oproti 1. a 2. sérii sundávám jednu hvězdu.
Antebellum (2020)
Zajímavé. Rozhodně se vyplatí dívat se až do konce. Přímo hororem bych to ale nenazvala.