Recenzie (381)
Oppenheimer (2023)
90% Lepší než Tenet a Interstellar horší než Inception. Ale všechny tyhle filmy se pohybují na hranici 4-5. Tak si pětku ještě nechám pro ten příští.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Tohle se nedalo, zkoušel jsem to. Během půl hodiny filmu jsem 2x vypnul a 2x tomu později dal šanci, ale 3x a dost. Odkoukáno cca 30 minut.
Fargo - Season 5 (2023) (séria)
Fargo zůstává seriálovou jistotou a poslední díl překonává dva předchozí, takže dávám plný počet. Pořadí sérií 2,1,5,3,4
Na seznamu smrti - Série 1 (2022) (séria)
Slabší 4* - 70%
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Hodnocení za 1-4 serii
Černé zrcadlo - Série 6 (2023) (séria)
Pokud vám nevadí výlety mimo žánr SF tak za 4.
Černé zrcadlo - Démon 79 (2023) (epizóda)
Opet nezapadá do Black Mirror, ale za humor jednu hvězdu přidám.
Černé zrcadlo - Loch Henry (2023) (epizóda)
Nebylo to špatné, ale nějak mi nezapadá do Black mirror
For All Mankind - Season 1 (2019) (séria)
Jak už psali jiní, chtělo by to osekat rádobyslzopudné linky, takhle jsem váhal 3 nebo 4 ale za zajímavý nápad nechám 4. 70%
Barry - Série 4 (2023) (séria)
Barry nám uzrál jako hodně dobré víno - červené samozřejmě. Je radost, když se finále podaří.