Recenzie (736)
Scary Movie 4 (2006)
Miluji parodie všeho druhu,takže za mně plný počet a spokojenost.
Scary Movie 3 (2003)
Miluji parodie všeho druhu,takže za mně plný počet a spokojenost.
Scary Movie 2 (2001)
Miluji parodie všeho druhu,takže za mně plný počet a spokojenost.
Scary Movie (2000)
Miluji parodie všeho druhu,takže za mně plný počet a spokojenost.
Drakulov sluha (1985)
Vynikající parodie,které ani doba vzniku neubrala na humoru a originalitě. Skvělý a ztřeštěný Paolo Vilaggio a další jemu sekundující.
Kráľovná (2006)
Krásný a sugestivní film.
Mr Bean: Funeral (2015)
Sranda jako vždycky.
Pan Tau - Pan Tau naděluje (1971) (epizóda)
Krásný seriál mého dětství. Z tohoto dílu dýchá pravá vánoční pohodová atmosféra.
Účastníci zájazdu (2006)
Úplná zbytečnost.
Dracula (1992)
Viděno před mnoha lety a film na mně udělal velký dojem. Líbil se mi Gary Oldman v roli Drákuly. Ale já mám ráda všechny filmy o Drákulovi,takže žádný pro mně není odpad a každý má svoje kouzlo,ať novodobý nebo 50 let starý.