Recenzie (218)
Tiché miesto: Časť II (2020)
Atmosféra a napätie fungovalo, ale príbehovo som čakala viac. Prišlo mi to neukončené.
Nástroje smrteľníkov: Mesto kostí (2013)
Za mňa veľká spokojnosť, mám rada takéto fantasmagórie, medzi hlavnými hercami bola krásna chémia a myslím, že všetko klapalo, ale myslím, že niektoré veci boli buď málo alebo vôbec nevysvetlené, preto si myslím, že je najprv lepšie prečítať knihu.
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
K Priateľom ma neviaže žiadna nostalgia, ako dieťa som len vedela, že niečo také chodí v telke. Prvýkrát som to celé videla len prednedávnom a úplne som sa do nich zamilovala. Nikdy som sa nenasmiala viac ako za posledných päť mesiacov. Táto epizóda je úžasná na dojatie a opätovné srandovné scény, avšak musím vytknúť jednu vec - prečo tam trepali celebrity typu Justin Bieber alebo Lady Gaga? Nič proti nim, ale toto malo byť len a len o Priateľoch.
Kráľovská aféra (2012)
Podvádzať sa nikdy nevyplácalo, najmä ak sa jedná o neveru v kráľovskej posteli. No v tomto prípade plne súcitím s hlavnou ženskou postavou.
Ginny a Georgia - Série 1 (2021) (séria)
Veľmi dobrá oddychovka. Sympatickí herci, skvelé výkony, zaujímavý príbeh. Koniec naznačuje druhú sériu, tak snáď sa dočkáme.
Matrix Revolutions (2003)
Za mňa najslabší diel z celej série, no záverečný epický súboj bol úžasný.
Dark (2017) (seriál)
Obrovské prekvapenie z nemeckej produkcie. Zo začiatku to dosť pripomínalo Stranger things, ale potom sa to preklenulo do niečoho úžasného, no zároveň náročného na pozeranie a celkové vnímanie pre detaily a dejové línie. Odporúčam každému.
We Best Love: No.1 for You (2021) (seriál)
1. séria - Fajn príbeh, sympatickí herci a krásna hudba (takisto sa mi páčili tie úvahy ťahajúce sa pomaly celým dejom), ale veľmi mi vadila jedna vec - celé sa to zomlelo strašne rýchlo. Ak by to natiahli aspoň o 2-3 diely (pokojne aj dlhšie), určite by to vyzeralo lepšie. 2. séria - Rozhodne lepšie. Vysvetlili sa nejaké veci z prvej série, zápletka s otcom mi prišla trošku trápna a lacná, ale aspoň to bola fajn zmena čo sa týka v prijatí syna ako gaya. Uzmierenie dvoch hlavných postáv po rokoch bolo dychberúce.
Zlatovláska (1973) (TV film)
Klasika, inak ani hodnotiť nemôžem.
Nebezpečné pokušenie (2015)
Prvá tretina mala dobrú atmosféru a sľubovalo to niečo slušné, lenže potom to chytilo taký šialený nádych, až to bolo prehnané. Podľa mňa sa dalo vymyslieť aj niečo lepšie. Takisto nechápem, ako sa herec ako Keanu dal na toto prehovoriť.