Recenzie (71)
Ad Astra (2019)
Podprahova agitka proti fenomenu dnesni doby - samotarstvi. Dal bych 4*, kdyby dej dostal hlubsi smysl a nebylo tam par hloupych detailu.
Zabijak Joe (2011)
Zabavna sonda mezi vidlaky. Vyborne herecke vykony.
1984 (1984)
Kniha patri k mym nejoblibenejsim, i kdyz me pokazdy uvrhne do depky. Film je film, tak clovek nemuze cekat zazraky oproti knize, ale myslim si, ze to dopadlo docela obstojne.
Sedmokrásky (1966)
Nuda o dvou slepicich.
Nevesta na zabitie (2019)
Kamo, kdyz sedis pod posteli s pripoutanyma rukama nad hlavou, tak se zvedni a prelez pres abys sedel na posteli. Osvobozovani ti pujde mnohem lip, ty vypatlanej vole.
Severní Korea: Život v uzavřeném světě (2013) (TV film)
Fakt je ten, ze to klidne muze byt i naopak. Ale jinak zajimavy dokument, s par nechutnymi detaily / napr. face off bracha z vesnice /.
Po životě (2019) (seriál)
Pedofil ! Co ? Pedofil ! Ja nejsem pedofil a i kdybych byl, tak tebe bych usetril ty mala tlusta zrzava pico ! :D
Král (2019)
At radsi natoci novou serku Rome.
Joker (2019)
Nejnudnejsi film roku s extra nechutnym Phoenixem, ktery urcite dostane Oskara v kategorii Slizoun roku. Trapna zapletka, minimum akce, spatni herci, divna kamera, nelogicke zvraty. Dalsi priklad toho, ze se dnes filmy propaguji placenymi recenzemi. Nekdo cenik ?
Banda (2019) (seriál)
What ? Skvela kamera a vybornej soundtrack.