Posledné recenzie (14)
Grinch (2018)
Grinche s Carreym žeru furt. Tenhle se mi líbil taky. Nedokázal jsem mu ale uvěřit, že ty Vánoce fakt rád nemá. Carrey je dokázal nesnášet a totálně zničit. Tenhle kreslenej je ale má rád tak nějak po celý film, nebo mně to aspoň tak přijde. Líbí se mi ale vánoční atmosféra a příběh, který věrně kopíruje hranou adaptaci do té animované. Pro děti ale pěkná jízda. 55%.
Bohemian Rhapsody (2018)
Na začátku filmu mě celkem mrzelo, že ten start byl takovej hodně rychlej. Farrokh pracuje na letišti, najednou bum, je z něj Freddie a dostává se do kapely Smile, která se najednou jmenuje Queen a už jezdí na turné. Bylo to rychlé, ale na konci filmu jsem toho absolutně nelitoval. I když klidně bych si ten film o hodinku prodloužil, protože jsem doslova místo popcornu žral každé slovo, které kdo řekl. Rami Malek byl fantastický, ten vás hned chytne a nepustí. Fantastičtí byli i kluci z kapely: Brian, Roger a John. Fantastický byl i vrchní kameraman úžasného "xmenovského" režiséra Bryana Singera. Bryan se předvedl v jiném světě, který mu ovšem taky moc svědčí. Napětí, podle kterého se celý film dostává až na samotný vrchol toho koncertu ve Wembley, je neskutečné a koncert LIVE AID sám o sobě ještě neskutečnější. Vzdávám hold a poctu samozřejmě Queenům, ale i všem, co se na tomhle filmu podíleli. Já byl na filmu v sále s obřím plátnem a atmos zvukem, takže zážitek ještě desetkrát silnější! Bomba. 92%
Prekliaty ostrov (2010)
První půlka filmu mě bavila. I ta druhá. Ale každá z nich byla úplně odlišná. A nedokážu říct, která mě bavila víc. Každopádně, takhle dobře propracované filmy, na které prostě koukáte s otevřenou pusou, miluji. DiCaprio, Ruffalo i Kingsley byli naprosto úžasní a i tak scénář a kamera. Film vás dokáže zmást stejně tak jako zmátli hlavní postavu. Pak vás nahodí do kolejí a už vás to nepustí. Like it, like it, like it. Nádherných 94%!