Posledné recenzie (10)
Dark (2017) (seriál)
Těžká geniálnost. Jestli tvůrci sami ví, jak co mysleli a sami ví, co nám vlastně odvyprávěli, klobouk dolů. Za atmosféru, hudbu, režii a hlavně geniální scénář bych hodnotil nejvýše, ovšem poměrně uspěchaný konec, kdy vše, čemu nerozumíte, mohlo být odvyprávěno během jedné další celé řady, tady to tvůrci stihli během asi 180 minut, což je trochu škoda, ovšem i přesto, že poslední epizodu jsem viděl před přibližně 2 týdny, zapůsobil na mě jak nic jiného a ihned bych si to pustil celé znovu.
Dôstojník a špión (2019)
Kdybych se na to měl dívat jako dokument, který mi má předat historická fakta, byl bych nadšen, ovšem pokud na to mám nahlížet jako na film legendárního Polanskiho, jsem velmi zklamán. Pomalé tempo a praktická absence hudby mě, dá se říct, uspala.
Ďábel (2020)
Nejspíš to byl kvalitní film, z technické audiovizuální stránky to snad asi ani nemělo chybu. Ovšem tomu bylo těžko věnovat pozornost přes mé znechucení a ten nepříjemný pocit ze samotného příběhu, ze kterého jsem solidně pohoršen a traumatizován.