Posledné recenzie (41)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
2* a aj to len vďaka "Rest in.. pieces" :D
Toto je raj (2012)
Čo dodať.. hanbím sa, že som to vôbec pozerala..
Mission: Impossible 4 (2011)
4*, no musím dodať, že určite slabšie ako pri trojke. Aj napriek presvedčivému Dubaju a dôstojnej nadväznosti na MI:3, radím tento diel až za jednotku a trojku.